Separasjonen

Jeg husker en ekskursjon vi hadde til riskmomumentet Haraldshaugen da jeg gikk på barneskolen. Jeg liker ikke forandring og det føles på en måte godt at noe er det samme som det var for 35 år siden.
Vi har en litt splittet personlighet for vi vil ikke ha det norske, samtidig som vi forventer det av innvandrere.

Jeg er i ferd med å ta ut separasjon. Autisme og de andre temaene jeg skriver om vil derfor gå hver sin vei. Jeg opprettet Frihetens pris for to å siden for å skrive mer politiske innlegg, men jeg hadde for mange prosjekt samtidig, og det ble aldri tid. Nå blir dette den vante bloggen der jeg skriver om alt mulig, mens jeg på skriveloftet vil fokusere på autisme og NLD. Jeg er uten pc for tiden og har derfor begrensete muligheter til å skrive og til å overføre de gamle innleggene, så det blir en periode med separasjon før den endelige skillsmissen.

Dette var de første nye tankene jeg publiserte på Frihetens pris:

Taushetsspiralen er en teori som den tyske statsviteren Elizabeth Noelle-Neumann foreslo i 1974 som en mulig forklaring på hvorfor det tyske folket ikke stoppet Hitler. Naziregimet var nemlig ikke …

Source: Ekkokammeret

Leave a Reply

