Fem år

 

Skriveloftet er for tiden et lite hjørne i en kjeller, men det fungerer.
Skriveloftet er for tiden et lite hjørne i en kjeller, men det fungerer.

Jeg er ikke god på feiringer, for å si det forsiktig. Jeg teller ikke år heller, og ble derfor overrasket da jeg i kveld fikk en påminnelse om at jeg kan feire fem år som blogger. Jeg antar det er vanlig å feire dette på en eller annen måte. Jeg tror rosabloggere gjerne gir vekk ulike produkter for å øke trafikken på bloggen, men det er ikke helt “mi greie.” Jeg tror ikke jeg har noen greie, men nøyer meg med å takke leserne mine.

Jeg vet ikke om det stemmer, men jeg leste et sted at 80-90 prosent av bloggere gir opp etter hvert. Jeg er foreløpig ikke klar til å legge ned bloggen, men det er vel et spørsmål om hvilken type skribent jeg skal være. Det kan tenkes at jeg legger om bloggen litt, men skriftspråket er språket mitt, og det er derfor uaktuelt å slutte å skrive. Jeg kan ikke gi opp det jeg elsker, det jeg trenger mest, det jeg vil lære mer om. Det er ikke sikkert det er alle som gleder seg over det, men det blir nok mange flere ord fra meg i årene som kommer.

Leave a Reply

